Ma być nowocześnie i przyjaźnie
08.02.2013, 13:37 |
Powiat
Zamiany objęły parter Starostwa Powiatowego w Pszczynie – wydziały geodezji, kartografii i gospodarki nieruchomościami, komunikacji i transportu oraz punkt paszportowy.
Mieszkańcy chcący załatwić sprawę w tych miejscach, za pomocą prostego w obsłudze biletomatu wybierają na ekranie dotykowym jeden z przycisków przypisany do działu (np. komunikacja), następnie pobierają wydrukowany bilet z numerem oraz informacją o lokalizacji pokoju i stanowiska i czekają na wywołanie. A w razie problemów pomocą zawsze służy pracownik starostwa.
System kolejkowy działa już od kilku tygodni. - Oczywiście słyszymy wiele komentarzy, że po co to, że to drogie, ale jest też wiele komentarzy pozytywnych, świadczących, że obsługa mieszkańców jest teraz sprawniejsza – mówi starostwa Paweł Sadza. Zmieniło się też umeblowanie w wydziałach. - Klient siada teraz przed niskim biurkiem, a nie jak do tej pory stoi przed wysoką ladą – dodaje starosta.
jack