Pszczyna: Superwyszkolony urzędnik

31.10.2007, 14:52

We wtorek odbyło się pierwsze z serii szkolenie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Pszczynie z zakresu „Obsługi klienta”. W szkoleniu udział wzięło około 30 pracowników.

W najbliższym czasie takie szkolenie przejdą wszyscy pracownicy urzędu, którzy podzieleni zostali na 30 osobowe grupy. Szkolenia prowadzi dr Anna Dewalska-Opitek, która porusza również zagadnienia z zakresu sprawnej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Pracownicy muszą uzmysłowić sobie pojęcie „klienta”, osoby, która nie przychodzi prosić, a wymagać. Jak zaznaczyła nam sekretarz gminy Celina Biel, takie szkolenia nie są nowością dla urzędników, a jedynie przypomnieniem. Zmienia się rzeczywistość, zmieniają się ludzie oraz ich zakres kompetencji. Chodzi więc o to, aby w profesjonalny sposób wszyscy mogli obsłużyć klienta

lapp

T G+ F

Zobacz także

Zawodniczki UKS Plesbad Klubowymi Mistrzyniami Polski w badmintonie
Zawodniczki UKS Plesbad Klubowymi Mistrzyniami Polski w badmintonie
Kolejny urzędnik zatrzymany
Kolejny urzędnik zatrzymany
Świąteczny Weekend Zakupów w Pszczynie
Świąteczny Weekend Zakupów w Pszczynie
35 lat Muzeum Prasy Śląskiej
35 lat Muzeum Prasy Śląskiej
Uhonorowani przez Sybiraków
Uhonorowani przez Sybiraków
Pszczyna: Budżet na 2021 rok przyjęty
Pszczyna: Budżet na 2021 rok przyjęty
Apel w sprawie trudnej sytuacji Uzdrowiska
Apel w sprawie trudnej sytuacji Uzdrowiska

Komentarze:

treść:
autor:

SQL: 18