Pszczyna: Superwyszkolony urzędnik
31.10.2007, 14:52 |
We wtorek odbyło się pierwsze z serii szkolenie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Pszczynie z zakresu „Obsługi klienta”. W szkoleniu udział wzięło około 30 pracowników.
W najbliższym czasie takie szkolenie przejdą wszyscy pracownicy urzędu, którzy podzieleni zostali na 30 osobowe grupy. Szkolenia prowadzi dr Anna Dewalska-Opitek, która porusza również zagadnienia z zakresu sprawnej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Pracownicy muszą uzmysłowić sobie pojęcie „klienta”, osoby, która nie przychodzi prosić, a wymagać. Jak zaznaczyła nam sekretarz gminy Celina Biel, takie szkolenia nie są nowością dla urzędników, a jedynie przypomnieniem. Zmienia się rzeczywistość, zmieniają się ludzie oraz ich zakres kompetencji. Chodzi więc o to, aby w profesjonalny sposób wszyscy mogli obsłużyć klienta
lapp