Konkurs na stanowisko dyrektora Pszczyńskiego Centrum Kultury
05.02.2009, 12:34 |
Pszczyna
Wyższe wykształcenie i co najmniej 3-letni staż pracy - to dwa główne wymagania dla kandydatów, którzy przystąpią do konkursu na stanowisko dyrektora Pszczyńskiego Centrum Kultury.
Od kandydatów wymaga się też umiejętności kierowania zespołem oraz zdolności menagerskich i organizatorskich. Do tego znajomości przepisów o samorządzie gminnym oraz o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
Postępowanie konkursowe przeprowadzi komisja w nskładzie: Dariusz Skrobol, zastępca burmistrza (przewodniczący), Celina Biel, sekretarz gminy, Grzegorz Kuczera i Joanna Pławecka - radni miejscy oraz Barbara Skapczyk, naczelnik Wydziału Organizacyjno-Informacyjnego.
Teramin rozpoczęcia postępowania konkursowego został ustalony na 10 lutego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Wydziale Organizacyjno – Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Pszczynie, ul. Rynek 2, pokój nr 110 lub przesłać na podany wyżej adres w terminie do 16 marca 2009r.
Komisja najpierw przeprowadzi analizę formalną dokumentów, w drugim etapie zaprosi kandydatów spełniających kryteria na rozmowę, podczas której będą musieli przedstawić swoją koncepcję rozwoju PCK.
Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o konkursie. Załączamy także zarządzenie burmistrza w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora PCK.
BURMISTRZ PSZCZYNY OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA PSZCZYŃSKIEGO CENTRUM KULTURY
MIEJSCE PRACY: Pszczyńskie Centrum Kultury, Pszczyna ul. Piastowska 1
KANDYDAT PRZYSTĘPUJĄCY DO KONKURSU POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:
1. Wykształcenie wyższe
2. Co najmniej 3-letni staż pracy
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
5. Umiejętność kierowania zespołem oraz zdolności managerskie i organizatorskie
6. Znajomość przepisów:
a) o samorządzie gminnym,
b) o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1. Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopie)
2. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej
3. Kwestionariusz osobowy do celów rekrutacji (dostępny na stronie internetowej: www.pszczyna.pl lub w siedzibie urzędu)
4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy
5. Dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
8. Oświadczenie, iż kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o którym mowa w art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 ze zm.)
9. Oświadczenie kandydata następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)”
10. Pisemna koncepcja działania Pszczyńskiego Centrum Kultury z uwzględnieniem sposobów pozyskiwania środków zewnętrznych.
Informacji na temat warunków organizacyjnych i finansowych działalności Pszczyńskiego Centrum Kultury udzielać będzie Pan Dariusz Skrobol – Przewodniczący Komisji Konkursowej tel. (032) 4493999, e-mail: skrobol@pszczyna.pl
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Wydziale Organizacyjno – Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Pszczynie, ul. Rynek 2, pokój nr 110 lub przesłać na podany wyżej adres w terminie do dnia 16 marca 2009r. Oferty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Konkurs na stanowisko dyrektora Pszczyńskiego Centrum Kultury”.
Termin przeprowadzenia I etapu ustala się na dzień 20 marca 2009r.
Termin przeprowadzenia II etapu ustala się na dzień 27 marca 2009r.
Osoby, które zostaną dopuszczone do II etapu rekrutacji zostaną powiadomione pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.pszczyna.pl) oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie Pszczyńskiego Centrum Kultury i Urzędu Miejskiego w Pszczynie.
Pobierz: Zarządzenie burmistrza
ram