Dofinansowanie do utylizacji azbestu

20.05.2011, 14:31

Urząd Miejski w Pszczynie informuje, że od dnia 16 maja br. można składać wnioski o dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest z terenu gminy Pszczyna.

Prawo do otrzymania dotacji przysługuje:

1) podmiotom niezaliczonym do sektora finansów publicznych, w szczególności :

a) osobom fizycznym;

b) wspólnotom mieszkaniowym;

c) osobom prawnym;

d) przedsiębiorcom;

2) jednostkom sektora finansów publicznych będących gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi.

Podmioty ubiegające się o uzyskanie dotacji składają pisemny wniosek (druk wniosku w załączeniu).

Udzielenie dotacji nastąpi po pozytywnej weryfikacji wniosku, na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy gminą a wnioskodawcą.



Bliższych informacji związanych z uzyskaniem dofinansowania można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pszczynie w godzinach pracy Urzędu lub telefonicznie: (32) 449 39 44.



akm

T G+ F

Zobacz także

Usuwanie azbestu
Usuwanie azbestu
Kiedy ARiMR pomoże w utylizacji padłych zwierząt?
Kiedy ARiMR pomoże w utylizacji padłych zwierząt?
Świąteczny Weekend Zakupów w Pszczynie
Świąteczny Weekend Zakupów w Pszczynie
35 lat Muzeum Prasy Śląskiej
35 lat Muzeum Prasy Śląskiej
Uhonorowani przez Sybiraków
Uhonorowani przez Sybiraków
Pszczyna: Budżet na 2021 rok przyjęty
Pszczyna: Budżet na 2021 rok przyjęty
Apel w sprawie trudnej sytuacji Uzdrowiska
Apel w sprawie trudnej sytuacji Uzdrowiska

Komentarze:

treść:
autor:

SQL: 18