Biuro Obsługi Klienta uruchomione
13.03.2008, 09:52 |
Na parterze pszczyńskiego ratusza uruchomione zostało Biuro Obsługi Klienta. Jest to miejsce, w którym można składać korespondencję, pobrać konieczne druku i formularze, a także uzyskać wszelkie informacje, dotyczące procedur załatwiania spraw w urzędzie.
Ważne jest również to, że niedawno Urząd Miejski wprowadził elektroniczny system obiegu dokumentów, który zakończył I etap wdrażania SEKAP-u (Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej). Pisma, które wpływają do urzędu w postaci papierowej, rejestrowane są elektronicznie i tą drogą przekazywane do merytorycznych wydziałów. Docelowo SEKAP ma zapewnić obsługę mieszkańców poprzez internetową platformę
e-usług publicznych. Oznacza to, że już wkrótce każdy z nas będzie mógł załatwić sprawę urzędową poprzez Internet, a także w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie załatwiania sprawa ta aktualnie się znajduje.
UM Pszczyna
lapp