Art. spons. Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Polska, Powiat Pszczyński11.05.2020, 11:05

Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody. 

Na półkach naszych drogerii pojawią się także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających inspiracji. „Instamarki” pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała.

A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów: „przyjazne naturze”, glass skin, superfoods, body positive, pielęgnująca koloryzacja, less waste, siła minerałów, mgiełki zapachowe, on the go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, proage...

Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą nasze sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie.

Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.

Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka.

Kampanię przygotowała agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcję materiału filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Zapraszamy także na: www.rossmann.pl oraz www.facebook.com/RossmannPL

T G+ F

Zobacz także

Koncert Hard Rockets Live w internecie
Koncert Hard Rockets Live w internecie
Burmistrz spotkał się z laureatami konkursu
Burmistrz spotkał się z laureatami konkursu "Piękna Wieś Województwa Śląskiego"
Świąteczny Weekend Zakupów w Pszczynie
Świąteczny Weekend Zakupów w Pszczynie
35 lat Muzeum Prasy Śląskiej
35 lat Muzeum Prasy Śląskiej
Uhonorowani przez Sybiraków
Uhonorowani przez Sybiraków
Pszczyna: Budżet na 2021 rok przyjęty
Pszczyna: Budżet na 2021 rok przyjęty
Apel w sprawie trudnej sytuacji Uzdrowiska
Apel w sprawie trudnej sytuacji Uzdrowiska
SQL: 16