Ekran dla fanów z Pszczyny na Estádio da Luz
Pszczyna | 06.05.2017, 10:39 |
Rok temu stworzyli innowacyjną aplikację interaktywną Screen4Fans. Teraz będą ją testować na stadionie Benfiki Lizbona.
Screen4Fans to dzieło programistów - Marcina i Piotra Krawczyków oraz Marcina Matysika, właściciela sportowej agencji medialnej. Aplikacja ta rok temu wygrała I edycję Sports Startup Project podczas XIV Dni Marketingu Sportowego w Warszawie (start-upy to rozpoczynające działalność firmy związane z nowymi technologiami).
- Od czasu wygranej w konkursie Sports Startup w Warszawie skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu prestiżowych klientów w Polsce. Do największych sukcesów należy zastosowanie aplikacji na Torze Służewiec na zlecenie Totalizatora Sportowego, który jest właścicielem obiektu. Oprócz tego pokazaliśmy się również fanom żużlu w Toruniu. Przez ostatni sezon fani siatkarskiej drużyny GKS Katowice, dzięki naszej aplikacji mogli w Spodku głosować na zawodnika meczu. Ciągle pracujemy nad pozyskaniem klientów za granicą. Jednak to, co wydarzyło się w ostatnich dniach wydaje się być przełomem – mówi Marcin Matysik.
Twórcy Screen4Fans zgłosili się do KickUp Sports z siedzibą w Portugalii, który jest pierwszym akceleratorem startupów założonym przez klub piłkarski – Benficę Lizbona. Z 85 zgłoszeń z całego świata, wybrano najlepszych 20 startupów z branży sportowej, które zaproszono na bootcamp (7-10 kwietnia br.) Tam wyłoniono czołową dziesiątkę, która otrzyma 110 tys. euro na inwestycje (w zamian za oddanie 8% udziałów) i prawo w udziale w tzw. acceleration program.
- Screen4Fans jest wśród najlepszych. Będziemy mieli szansę testować nasze rozwiązania na Estádio da Luz oraz w kanale sportowym BenficaTV. Do tego będziemy mieli pełne wsparcie i dostęp do mentorów, partnerów programu oraz inwestorów z branży sportowej - cieszy się Marcin Matysik.
Chęć współpracy i korzystania z aplikacji Screen4Fans w przyszłym sezonie zgłosiła już drużyna koszykarska z Turowa.
jack