E-administracja w urzędzie
02.02.2010, 11:12 |
Goczałkowice-Zdrój
Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój został partnerem projektu PL0225 „Poprawa komunikacji społecznej w powiatach i gminach”, który uzyskał dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Liderem projektu jest Fundacja Informatyki i Zarządzania z Łodzi. Celem projektu jest poprawa komunikacji społecznej oraz promowanie rozwoju na szczeblu lokalnym w powiatach i gminach. Projekt jest realizowany na terenie całej Polski w okresie od sierpnia 2008 r. do lipca 2010 r. Dofinansowanie działań zapewnia bezpłatny dostęp do wiedzy i zajęć praktycznych dla uczestników szkoleń zgłoszonych przez jednostki samorządu terytorialnego, które mają status Partnera Projektu.
Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:elektroniczny obieg dokumentów oraz elektroniczną archiwizację danych, elektroniczne usługi i metody komunikacji z wykorzystaniem e-formularzy oraz e-podpisu, udostępnianie informacji publicznej przez Internet oraz przy pomocy technik informatycznych, tworzenie stron internetowych serwisów instytucji publicznych, bezpieczeństwo pracy w sieci wewnętrznej urzędu oraz w Internecie, kursy z języka angielskiego i niemieckiego.
Wiedza będzie przekazywana i zdobywana za pomocą kursów e-learning, seminariów (organizowanych bezpośrednio u Partnera), warsztatów oraz konferencji szkoleniowych.
(źródło: goczalkowicezdroj.pl)
jack